Bilgi Güvenliği Politikası

TEKNİK DESTEK UZMANI
-Türkiye'nin lider Elektronik Perakende Firmasına ait Mağazalarda "Teknik Destek Uzmanı" görevlendirilmek üzere aşağıdaki niteliklerde personel alınacaktır.

GÖREV TANIMI:
Müşteri Ürünlerinin Kontrolü
Müşteri Ürünlerinin Donanımsal Problemlerin Tespiti
Müşteri Ürünlerdeki işletim sistemi, Program, firmware vb. kaynaklı yazılımsal problemlerin çözümü
Mağazaya ait IT ve Elektronik ürünlerin problemlerine destek verilmesi

ARANAN NİTELİKLER:
•Meslek Lisesi ve Meslek yüksek okullarının Bilgisayar Programcılığı, Elektronik veya Benzeri bölümlerinden mezun,
•MS Kullanıcı İşletim Sistemlerine hakim (Windows XP,Vista & Windows 7)
•İyi seviyede Donanım Bilgisine sahip,
•Elektronik ürünler ile ilgili gelişmeleri yakından takip eden,
•Müşterileri ilişkilerinde son derece başarılı,
•Kişisel görünümüne dikkat eden,
•MS Office programlarını etkin kullanabilen,
•Çözüm odaklı,düzenli ve disiplinli çalışan,
•Esnek çalışma saatlerine ayak uydurabilecek,
•Askerliğini tamamlamış veya minimum 2 yıl tecilli

•İstanbul AVRUPA YAKASI : Bağcılar, Esenler, Topkapı, Kağıthane, Bayrampaşa, Aksaray, Fatih , Gaziosmanpaşa İlçelerinde ikamed edenler tercih sebebidir

İletişim:0216 999 77 00

Smart Servis , Servis Hizmetleri , Kurulum Hizmetleri , Call Center (Çağrı Merkezi) - Helpdesk (Yardım Masası) Hizmetleri , Yetkili Servisler Üzerinden Servis ve Destek Hizmetleri , Yerinde Servis ve Destek Hizmetleri , Servis Seviyesi Anlaşması (SLA) Dahilindeki Hizmetler , Kurumsal Servis Hizmetleri , İade Takip Hizmetleri , TSE Belgelendirme Hizmetleri , Müşteri Hizmetleri , RMA Hizmetleri , Teknik Danışmanlık Hizmetleri , Servis Paketleri Kapsamındaki Hizmetler , Smartservis.com, Smart, Servis, SmartServis, Smart Servis, Anakart, Servis, Call Center, CallCenter, Çağrı Merkezi, ÇağrıMerkezi, Cagri Merkezi, Notebook, Cep Telefonu, Tamir, Bakım, Onarım, Laptop, Iphone Tamir, Telefon Tamir, Servis Ağı,